عباس زادعلی

عباس زادعلی

عباس زادعلی

عباس زادعلی

تعبیر خواب دندان از دید معبران بزرگ تعبیر خواب

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ب.ظ

تعبیر خواب دندان از دید معبران بزرگ تعبیر خواب

 دندان ها به مانند افراد خانواده ما هستند. معبران سنتی اعتقاد داشتند که دندان های ما در فک بالا مردان خانواده می باشند و دندان های فک پایین زنان هستند.اما نسبت دادن نرینگی و مادینگی به دندان ها درست نمی باشد. دندان ها ازاعضا حساس بدن انسان می باشند.

اگر بیننده خواب ببیند که دندانش کف دست یا روی زمین افتاده است دو حالت دارد: اگر دندان با خاک کثیف و آلوده نشد و مفقود نگردیده باشد یکی از خویشاونئانش مریض می گردد یا آسیبی به او وارد خواهد شد ولی اگر در خاک آلوده و یا مفقود شده او می میرد. با توجه به این که آن دندان کدام است. می توان گفت که دندان های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان های پیشین فرزندان و خواهران و برادران این خانواذه. اگر ببیند در خواب دندانش را کرم خورده و درد می کند گرفتار دشمنی گرذد. اگر فقط درد دندان داشت گرفتار قرض و بدهی خواهد شد و وامدار می شود. اگر ببیند در خواب دندان هایش سفید و براق می باشد زندگی خانوادگی رونق و جلا می یابد و اتفاقی خوب برای او و خانواده اش انجام می گیرد. اگر ببیند در خواب دندانهایش کثیف و زشت است غمی به آن ها خواهد رسید که جنبه خانوادگی دارد.

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.

  • عباس زادعلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی